Prva komedija, ki bo v letošnjem letu zavzela velika platna, je MADAME. Nadvse zabaven film o novodobni “pepelki”, ki se čez noč iz služkinje prelevi v damo in bogatinski srenji pokaže, kako se stvarem sreže.
Bogata ameriška zakonca Anne (Toni Collette) in Bob (Harvey Keitel), ki se ponašata z dobrimi zvezami, sta se v upanju, da oživita nekaj ognja v svojem zakonu, preselila v Pariz v razkošno vilo. Med pripravljanjem na še posebno imenitno večerjo za silno imenitne mednarodne prijatelje gostiteljica dojame, da bo gostov trinajst. Vsa panična vztraja, da se njena zvesta služkinja Maria (Rossy de Palma) za tisti večer prelevi v skrivnostno špansko aristokratinjo, da se izogne nesrečni številki. A kapljica vina preveč in igriva besedica ali dve v nedolžnem pogovoru, in Maria povsem očara gizdalinskega britanskega prekupčevalca z umetninami (Michael Smiley). Med njima počasi začne cveteti ljubezen, in Anne kmalu svojo služkinjo zasleduje po Parizu ter na koncu skuje načrt, da bi uničila to povsem nepričakovano in srečno razmerje…
Kako se je režiserka in scenaristka Amanda Sthers zgodbe sploh domislila? »Vedno se ustavim in razmislim, od kod pride kakšna stvar. In dojela sem, da mi je Madame prišla na misel na terapiji s psihologinjo. V življenju se včasih počutimo, kot da nismo na pravem mestu; da ne spadamo povsem v svet, v katerem živimo. Z drugimi besedami, počutimo se kot prevaranti. Ko sem bila otrok, sem se zelo intenzivno počutila tako. Moj oče, sicer zelo človekoljuben zdravnik, se je bil takrat ravno na novo poročil precej bogatejšo žensko od sebe. Nenadoma sem svoje počitnice, ki sem jih dotlej preživljala na deželi pri starih starših, uživala v Saint Tropezu, kjer sem se znašla sredi precej drugačnih družbenih pravil. Vse življenje sem se posvečala branju in skušala postati bolj inteligentna, boljša. Kar naenkrat pa sem se znašla v svetu topoumnosti, ki ga je poganjal denar. Med imenitnimi večerjami sem se počutila kot služkinja. Tako da je čisto mogoče, da je Maria nekakšna inačica mojih mladostniških let.«
Mario upodablja Španka Rossy de Palma, ki je zaslovela v zgornjih filmih Pedra Almodovarja in nato postala muza Jean-Paula Gaultierja. V vlogo je, pravi, vnesla precejšen del sebe: »Skrajno pozitivna ženska je in izžareva neizmerno notranjo luč. Nima se za podrejeno, ker pač čisti njihovo svinjarijo. Služkinja je – in na to je ponosna! Preprosta je, naravna. V njej je tudi nekaj otroškega, tista želja, da nikoli ne zatre male deklice v sebi.«
Okoli Rossy de Palma je režiserka nabrala sijajno igralsko zasedbo: zakonski par igrata Toni Colette, ki se je potegovala za oskarja v Šestem čutu in prejela zlati globus za vlogo v seriji United States of Tara, ter Harvey Keitel, ki je snemal z umetniki, kot so Martin Scorsese, Quentin Tarantino in Jane Campion. Prekupčevalca z nepremičninami, ki mora oceniti pristnost Caravaggiove slike v lasti zakoncev, a se zaljubi v povsem drugačno umetnino, igra irski igralec in komedijant Michael Smiley, znan iz filmov Jastog in Rogue One: Zgodba vojne zvezd.
Film MADAME si na velikih platnih lahko ogledate od 11. januarja dalje. Distributer filma je BLITZ Film & Video Distribution.